Several studies have proven that one can benefit from drinking coffee. According to a Harvard School of Public Health study, regular consumption of six or more cups of coffee can reduce the risk of developing lethal prostate cancer by 60 percent. One has to keep in mind though that excessive coffee consumption is associated with cardiovascular problems. xlpharmacy
Reader Comments (1)
Several studies have proven that one can benefit from drinking coffee. According to a Harvard School of Public Health study, regular consumption of six or more cups of coffee can reduce the risk of developing lethal prostate cancer by 60 percent. One has to keep in mind though that excessive coffee consumption is associated with cardiovascular problems. xlpharmacy